Тиждень безпечного Інтернету

2021-02-12

Метою Тижня безпеки в Інтернеті було поширення знань про безпечне, відповідальне і позитивне використання цифрових технологій для дітей та молоді, бо в наш час особливо важливого значення на­буває інформація. Усе частіше потрібне володін­ня швидкими й точними даними про предмет ді­яльності. Найбільш зручним способом одержання й передачі різноманітної інформації є використан­ня глобальної мережі Інтернет, яка може бути як всесвітньою енциклопедією, що об’єднує інформаційні ресурси всього світу, так і зловісною павутиною, яка губить людей. На початку тижня учні ознайомилися із основними правилами Інтернет-безпеки та Інтернет-етики, із цікавими фактами щодо використання мережі, розміщеними в інформаційному куточку «Ми – за безпечний Інтернет». 9 лютого, у «День безпечного Інтернету», класними керівниками та класоводами проведено ряд цікавих заходів для учнів з метою поглиблення їх знань про безпечний Інтернет: години спілкування на теми: «Інтернет очима дітей», “Безпека дітей в інтернеті”, “Мережа як стиль життя», «Які загрози несе нам Інтернет?». Молодші школярі, переглядали мультфільми «Фіксики. Інтернет» «Корисні підказки», після перегляду відповідали на поставлені запитання, пов’язані з використанням Інтернету. Учні середньої та старшої школи теж стали активними учасниками Тижня. Так, у 10 класі, вчителем інформатики Олінійчук О.Л. був проведений урок-тренінг «Безпека в інтернеті». Учні охоче моделювали та обговорювали віртуальні загрози, які можуть завдати шкоди в реальному житті, створили пам’ятку про «Неприємності в мережі та як їх уникнути», пройшли анкетування «Рівень поведінки в Інтернеті». Восьмикласники на уроці-грі "Безпечна подорож до країни Інтернет" поглибили свої знання про безпечний Інтернет, аналізуючи переглянуті відеофрагменти, учні знайомилися з основними видами реальних небезпек віртуального світу, які на сьогоднішній день визнано проблемами людства, – це Інтернет-залежність, фішинг як вид шахрайства, соціальні мережі як засіб впливу на політичне та соціальне життя людей, використання інформації агресивного змісту, негативний вплив на психіку та здоров’я дитини. Учні 7 та 9 класів прийняли участь у конкурсі інформаційних буклетів про безпечне користування Інтернетом. Одинадцятикласники створили мультимедійні тематичні презентації, у яких показали власне бачення проблем, пов’язаних із використанням Інтернету, підійшли до його виконання творчо і креативно, допомогли розробили пам’ятки по використанню безпечного Інтернету та його ресурсів для батьків, вчителів та учнів.

/Files/images/20210211_121853.jpg

/Files/images/20210211_122403.jpg

/Files/images/20210211_122033.jpg

/Files/images/20210211_122619.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 105

Коментарi