• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка психолога

Графік роботи практичного психолога Довжківського ліцею

на період воєнного стану в Україні

№ п/п

Дні тижня

Час

1

Понеділок

З 10:00 по 12:00

2

Вівторок

З 10:00 по 12:00

3

Середа

З 10:00 по 12:00

4

Четвер

З 10:00 по 12:00

5

П`ятниця

З 10:00 по 12:00

Номер тел. 0680011643

Поради психолога: як подолати тривожність під час війни

ПОРАДИ УЧНЯМ

РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ

Практичний психолог

Лозова Тетяна Василівна

Віддай людині крихітку себе.

За це душа наповнюється світлом.

Ліна Костенко

ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА ЗАКЛАДУ


- сприяє формуванню особистісних якостей, розвитку психічних процесів здобувачів освіти;

- проводить психодіагностику та корекційно-розвивальну роботу серед школярів, батьків, педагогів;

- допомагає в створенні комфортного психологічного клімату для здійснення освітньо-виховного процесу

Психолог НВК проводить консультації для дітей та батьків у вирішенні питань:

1. Підвищення рівня розвитку пізнавальних психічних процесів (сприймання, пам’ять, уява, мислення, увага).

2. Вивчення таформування особистісних якостей, ціннісних орієнтирів, ровиток обдарованості дитини, підвищення самооцінки.

3. Розвиток комунікативних та організаторських (лідерських) здібностей учнів.

4. Допомога у професійному самовизначеності старшокласників.

5. Профілактика та корекція поведінкових порушень в учнів.

6. Просвітницька робота серед учнів, батьків по формуванню навичок здорового способу життя.

Завдання практичного психолога ґрунтуються на основі посадових обов’язків психолога школи та вимог навчального закладу:

  1. Сприяти всебічному розвитку особистості школярів молодшого, середнього та старшого шкільного віку.
  2. Визначення рівня розвитку пізнавальних процесів пам’яті, уваги, уяви, мислення, сприйняття.
  3. Активізація прояву пізнавальної сфери учнів.
  4. Психологічний супровід учнів 1-их, 5-их класів в процесі їх адаптації до навчання.
  5. Психологічна допомога учням у їх професійному самовизначенню.
  6. Формування взаємної емпатії, поваги з метою згуртованості класного та педагогічного колективів.
  7. Аналіз сімейного виховання учнів і його впливу на поведінку та навчальну мотивацію.
  8. Формування взаємної стратегії поведінки між батьками та школою під час навчання і виховання учнів.

Вище зазначенні завдання реалізовуються такими напрямками роботи як:

  1. діагностична робота;
  2. корекційно-розвивальні заняття;
  3. психологічні тренінги;
  4. психологічні консультації;
  5. просвітництво;
  6. участь у роботі батьківських зборів.

Слід відмітити, що успішність вирішення важливих проблем навчально-виховного процесу, пов’язаних із недисциплінованістю, важковиховуваністю, неуспішністю, невстиганням, дезадаптацією учнів, залежить від єдності зусиль 4-ох сторін:

вчитель;учень;психолог;батьки.

Практика показує, що відсутність взаємодії, узгодженості думки однієї із сторін ускладнює розв’язання проблеми або ж з часом загострює її.

Людина лише чогось досягає там, де вона сама вірить у свої сили.”


Л.Фейєрбах

Кiлькiсть переглядiв: 353

Коментарi