Графік роботи практичного психолога Довжківського ліцею
на період воєнного стану в Україні
№ п/п | Дні тижня | Час |
1 | Понеділок | З 10:00 по 12:00 |
2 | Вівторок | З 10:00 по 12:00 |
3 | Середа | З 10:00 по 12:00 |
4 | Четвер | З 10:00 по 12:00 |
5 | П`ятниця | З 10:00 по 12:00 |
Номер тел. 0680011643
Практичний психолог
Лозова Тетяна Василівна
Віддай людині крихітку себе.
За це душа наповнюється світлом.
Ліна Костенко
- сприяє формуванню особистісних якостей, розвитку психічних процесів здобувачів освіти;
- проводить психодіагностику та корекційно-розвивальну роботу серед школярів, батьків, педагогів;
- допомагає в створенні комфортного психологічного клімату для здійснення освітньо-виховного процесу
Психолог НВК проводить консультації для дітей та батьків у вирішенні питань:
1. Підвищення рівня розвитку пізнавальних психічних процесів (сприймання, пам’ять, уява, мислення, увага).
2. Вивчення таформування особистісних якостей, ціннісних орієнтирів, ровиток обдарованості дитини, підвищення самооцінки.
3. Розвиток комунікативних та організаторських (лідерських) здібностей учнів.
4. Допомога у професійному самовизначеності старшокласників.
5. Профілактика та корекція поведінкових порушень в учнів.
6. Просвітницька робота серед учнів, батьків по формуванню навичок здорового способу життя.
Завдання практичного психолога ґрунтуються на основі посадових обов’язків психолога школи та вимог навчального закладу:
Вище зазначенні завдання реалізовуються такими напрямками роботи як:
Слід відмітити, що успішність вирішення важливих проблем навчально-виховного процесу, пов’язаних із недисциплінованістю, важковиховуваністю, неуспішністю, невстиганням, дезадаптацією учнів, залежить від єдності зусиль 4-ох сторін:
вчитель;учень;психолог;батьки.Практика показує, що відсутність взаємодії, узгодженості думки однієї із сторін ускладнює розв’язання проблеми або ж з часом загострює її.
Людина лише чогось досягає там, де вона сама вірить у свої сили.”
Л.Фейєрбах